Monday, September 8, 2008

new stuff 2




一 川流不息 [水說的話]
我從天上來
,炎陽晒`寒冬冷 在時間的長河裡 我切割土地`鑿穿山壁,我貫穿一切
太陽把我蒸發了,我又回到天上

天上`人間,來來`回回
一切歸於寧靜,一切終歸自然

Never End

I come to the land from above

The sun evaporates me and I return to the sky

The sky and the human land

Back and forth

Everything comes back to peace

Everything comes back to natural




No comments: